zondag 10 maart 2013

IK...  naar Lucas 22: 32

Ik heb voor U gebeden,
dat uw geloof er blijft.
Daarvoor heb Ik geleden
dat de Satan uit U drijft.

Ik heb voor U gebeden,
waar uw gebed ophoudt,
Daarvoor heb Ik geleden,
zodat je op Mij vertrouwt.

Ik heb voor je gebeden,
omdat jij dat zelf niet kan,
zoals Ik voor jou heb geleden,
geloof dat nu maar dan.

Ik heb voor je gebeden,
dat staat nu in mijn Woord,
daarvoor heb Ik  geleden,
wat jij nu van Mij hoort.

Ik heb voor je gebeden,
zo word je op de zeef gezift,
waar Ik voor heb geleden,
dat vind je in Mijn hand gegrift.

Ik heb voor je gebeden,
Mijn Geest legt jouw dat uit.
waarvoor ik heb geleden,
dat is Mijn Vaders besluit.

Ik heb voor je gebeden,
aanbid jij nu ook Mij,
die voor jou hebt geleden,
Ik maakte jou schulden vrij!

Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten