donderdag 28 maart 2013


Er is...

Er is gezegd
en er staat geschreven,
't wordt uitgelegd
en om niet gegeven,
gena' voor schuld
eeuwig leven!

Er is gezegd
en 't wordt aangeboden,
door Gods Knecht,
uitgenodigd.
Hij vergeeft
die zijn schuld Hem geeft.

Er is gezegd
je wordt uitgenodigd
voor Gods recht
ja, want dat is nodig.
Geef Hem gehoor
in wat u van Hem hoor.

Er is gezegd
in Gods Woord,
dat neergelegd
voor wie Hem hoort,
geloven mag
dat God Zijn Zoon gaf.

Er is gezegd
door Jezus mond,
komt allen tot mij
Ik maak je gezond,
Ik kocht je vrij
met het bloed van Mij.

Er is gezegd
hoe lief God heeft,
't wordt uitgelgd
door Zijn Geest,
dat Jezus kwam
in Adams stam.

Er is gezegd
wie Hem ontvangt
in t' Heilig recht,
van Hem verlangt,
dat God die leeft,
ook ons dat geeft.

Er is niet gezegd,
ook niet geschreven;
Komt jij niet tot mij,
Ik gaf voor jouw
niet mijn leven.
Jij hoort niet bij mij,
Ik zal jou niets vergeven!

Soli Deo Gloria!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten