zaterdag 26 april 2014



De prijs van Gods Liefde.
 
 
Wat zal ik mijn God geven
voor de losprijs van mijn ziel,
die schuldig werd door niet
naar Zijn wet te willen leven,
waardoor ik in de zonden viel.

 
Wat zal ik mijn lieve Heiland geven
voor het borgwerk dat Hij heeft verricht,
zodat ik in vreugde eeuwig kan leven,
tot Gods eer voor Zijn aangezicht.

Wat zal ik mijn Heer', nog vragen,
nadat Hij Zichzelf voor mij gaf,
door Hem kan ik leven uit Gods genade,
waarin ik Hem loven en prijzen mag.

Wat zal ik nu zelf kunnen doen
door niet te wandelen in Zijn wegen,
dan moet ik zelf al mijn schuld voldoen,
die losprijs zal mij de dood geven.

Wat zal ik mijn Heer' bedroeven
door niet te willen ontvangen, dat Hij mij geeft
de geselingen, die Hem voor mijn schuld sloegen,
maken mij dan dat ik niet meer leef.

Dat zal ik door mijn Heer' kunnen geven
gehoorzaamheid naar Zijn liefdegebod,
met vreugde daarin te mogen leven
tot eer en grootmaking van mijn God.

Dan zal mijn Heer' mij het goede doen zien,
waarin Gods beeld bij mij zal verschijnen,
dat is wat Hij voor mij heeft verdiend,
om voor eeuwig in Zijn liefde te kunnen blijven!

 
Soli Deo Gloria! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten