zondag 6 april 2014

 
U heeft ...
 
 
 
 
U heeft voor mij gebeden,
dat mijn geloof in U blijft.
Want U heeft voor mij geleden,
dat is wat Uw Woord mij schrijft.
 
 
 
U heeft voor mij gebeden,
op de weg naar Golgotha,
Vader vergeef het hem,
schenk ook hem Uw gena.
 
 
 
U heeft voor mij gebeden,
zoals U dat voor Petrus deed,
Ook ik beloofde U te niet te verlaten,
maar U wist dat ook ik dat vergeet.
 
 
U heeft voor mij gebeden,
waar ik Uw Naam verloochend heb,
U te kennen heb ik niet beleden,
op Uw waarschuwing heb ik niet gelet.
 
 
U heeft voor mij gebeden,
toen ik het ouderlijk huis verliet,
omdat zo als zij in U geloofden,
zo wilde ik dat in mijn leven niet.
 
 
U heeft voor mij gebeden,
dat mijn geloof in U bij mij blijft,
want Heer', U hebt alleen die strijd gestreden,
wat het ongeloof uit mij drijft.
 
 
 U heeft voor mij gebeden,
ja Heer', U doet dat nog,
 toen, en in het heden,
om vergeving van mijn bedrog!
 
 
Soli Deo Gloria!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten