maandag 28 april 2014


Geworpen op...


Geworpen op het Woord
van zonden en genade,
word ik door Jezus dood
levend voor God, mijn Vader.


Geworpen op het levende Woord,
dat spreekt van mijn dood voor de zonden,
wat ik door Gods Geest heb gehoord
daar ben ik weer levend in gevonden.


Geworpen op Gods Woord
van liefde in ontferming,
wordt mijn ongeloof gestoord
ontvang ik door geloof 
vertrouwen in Gods bescherming.


Geworpen op Gods Woord,
word ik door Gods wonder
aan Jezus Zijn Zoon gelijk gemaakt,
Gods Woord, daar kan ik niet zonder.


Geworpen op Gods Woord
van eeuwig dood of eeuwig leven,
heb ik door Gods Geest gehoord
Gods wet en evangelie.


Geworpen op Gods Woord,
word ik van dood weer levend,
getrokken door Zijn liefdekoord,
wordt Zijn Woord mij hoopgevend.


Gevonden ben ik in Gods Woord,
in Zijn dood en opstanding,
daar heb ik Gods genade voor mij gehoord,
en loof ik mijn God onder grote dankzegging.



Soli Deo Gloria!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten