woensdag 2 april 2014

Dit is de wil van...?
lezen: 1 Tim. 2:4 en 2 Petr. 3:9 
Dit is de wil van mijn God,
dat ik zal worden behouden,
Zijn Woord staat waardevast,
Zijn Geest laat mij daarop vertrouwen.
Dit is de wil van mijn God,
dat ik niet verloren ga,
maar dat ik door Hem behouden word
en leven mag uit Zijn gena.
Dit is de wil van mijn God,
dat ik met al mijn zonden
naar Jezus aan het kruis toe ga,
daar werd mijn schuld op Hem gebonden.


Dit is de wil van mijn God,
dat ik naar Zijn wet zal leven
en als die door mij overtreden wordt,
boete en berouw zal moeten doorleven.

 
Dit is de wil van mijn God,
dat het woord 'als' in mij verdwijnt.
Een vast geloof in Hem bij mij gevonden wordt,
Zijn Licht en Waarheid in mij schijnt.

 
Dit is de wil van mijn God,
dat Zijn gena mij is genoeg.
Hij die door Zijn Zoon
mijn zonden aan Hem overdroeg.

 
Dit is de wil van mijn God,
dat ik van Zijn Liefde zal getuigen,
zodat er aan Hem niet getwijfeld wordt,
maar alle knie voor Hem zal buigen!
De achtste eeuwige dag
Is het mijn onverzettelijke wil,
                              als dat geloof in God
bij mij niet gevonden wordt?
Doe ik voor eeuwig Gods Liefde,
die Hij in Christus voor mij overhad, 
dan Hem tekort?

De vraag stellen is het antwoord geven!


Soli Deo Gloria! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten