vrijdag 4 april 2014

 
 
 
Hij maakt alle dingen nieuw!
 
 
lezen: Efeze 2 :10
 
Want wij zijn Zijn29) maaksel, geschapen in Christus Jezus tot goede werken, welke God voorbereid30) heeft, opdat wij in dezelve zouden wandelen.
 
 
Daar ik constateer,
dat in afgelopen jaren
bij mij niets is veranderd
in de verhouding
tot mijn Heer',
dan is het de hoogste tijd,
dat ik mij tot Hem keer.
 
 
Een wonder dan wanneer,
Hij mij laat zien,
dat ik daarvoor straf verdien,
omdat ik keer op keer,
van zijn woorden heb
gehoord en gezien
en elke zondag weer,
zijn Geest mij heeft bediend.
 
 
Mijn Heiland maakt
van mijn gebroken vat,
een kelk om uit te drinken,
waar Hij Zijn bloed in schenkt,
en bij Zijn verbroken brood,
ik van Hem proef en zie
hoe Hij aan mij denkt
met al Zijn gunstgenoten.
 
 
Daar ik constateer,
dat in de afgelopen jaren,
Hij mij elke dag nog weer
heeft willen sparen,
dan kan ik dit alleen maar zien
door dagelijks meer,
uit Zijn Woord
en door Zijn Geest
kennis van Zijn liefde voor mij
uit Zijn genade,
bijeen mag vergaren.
 
 
Soli Deo Gloria!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten