zondag 13 april 2014

 
 
Gewillig en bereid!
naar HC zondag 1
 
 
 
Gewillig en bereid
is mijn ziel en lichaam
door Uw Geest geleid
uit het duistere bestaan
wat in Adam is ontstaan.
 
 
Gewillig en bereid
is mijn hart en mijn verstand
door Uw Geest geleid
uit de dwaasheid van mijn doen
tot U Heer' die mijn schuld verzoent.
 
 
Gewillig en bereid
is mijn lust en mijn begeren
door Uw Geest geleid
uit Satans macht bevrijdt,
bekeerd naar de wil van mijn Heere.
 
 
 
Gewillig en bereid
is mijn oog en oor
door Uw Geest geleid,
van dwaze ijdelheid bevrijdt,
naar wat ik door Jezus zie en hoor.
 
 
 
Gewillig en bereid
is mijn hand en voet
door Uw Geest geleid
naar het Goddelijk gebod 
van mijn Vader en mijn God.
 
 
 
Gewillig en bereid
werd Jezus naar het kruis geleid
omdat Gods Liefde dat Hem vroeg,
is door Zijn Woord en Geest
Zijn genade mij genoeg!
 
 
 
Soli Deo Gloria!   
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten