vrijdag 24 mei 2013


Niemand anders meer!


Er is geen mens die meer
zorg kan hebben, over mijn
ontsterfelijke ziel,
dan U mijn Heiland
en mijn Heer'.

Er is geen mens die meer
zorg kan hebben, over mijn
grote zondenschuld
dan U, in Uw onmetelijk
groot geduld, getoond
en beloond hebt Heer'.

Er is geen mens die meer
zorg kan hebben, over mijn
beklemmingen hier,
dan U, die met Uw
onweerstaanbare kracht
verbroken hebt, mijn Heer'.

Er is geen mens die meer
zorg kan hebben, over mijn
leven op aarde hier
dan U, die met Uw
Woord en Geest
mij van de dood geneest.

Er is geen mens die meer
geven kan dan U mijn Heer'.
Die aan het kruishout eens
Uw leven gaf voor mij,
Uw vergeving maakte
mij schulden vrij.

Er is geen mens die meer
liefde voor mij en and'ren had
dan onze Heer',
Die aan het kruishout bad,
Vergeef het hen Vader,
zij weten niet wat ze doen.


Er is geen God die meer
over had voor mij,
dan Zijn Zoon mijn Verlosser en Heer',
U kocht met Uw bloed mij vrij,
herschiep de vrede met God
    voor eeuwig in mij weer!



Soli Deo Gloria!   
 
 
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten