vrijdag 10 mei 2013


God gunt en geeft...


God gunt mij 't leven
niet de dood.
Hij wil mij genade geven,
mij redden uit de nood.


God gunt mij blijheid,
niet het verdriet.
Verwierf voor mij de vrijheid,
zodat ik de dood niet zie.


God gunt mij vergeving,
geen eeuwige schuld.
Met Hem een doorleving,
wat in Christus is vervuld.


God schenkt mij Zijn vrede,
geen leven in haat.
Door Zijn liefde zal 'k leven,
wat nooit meer vergaat.


God schenkt mij de kracht,
die in Hij mij kan geven.
Die wordt in zwakheid volbracht,
dat heeft Christus bewezen.


God geeft mij geloof,
geen angst en geen vrezen.
Zijn wraak is gedoofd,
Hij laat mij Zijn getuige wezen.


God is mijn Heer' en mijn Vader,
ik ben geen vreemde voor Hem,
door Zijn Zoon trekt Hij mij nader
in het loflied ter ere van Hem!


Soli Deo Gloria! 
   
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten