dinsdag 28 mei 2013

God is in allen die Hem vrezen!
lezen: Jacobus 1:12-15

Als God mij hier alles is,
kan niets anders mij meer bekoren,
daar ik anders Zijn doel met mij mis
en ben ik al reeds verloren.

Als God mij hier alles is,
zal geen verzoeking mij hier krijgen
daar waar ik dan mijn God door mis,
zal Zijn Geest in mij dan zwijgen.

Als God mij hier alles is,
zal Hij mij hier bewaren
van alles wat hier Zijn doel mist,
dat zal Hij eeuwig dood verklaren.

Als God mij hier alles is,
zal vijandschap mij niet deren.
De vijand die zijn doel dan met mij mist,
kan Gods wil in mij niet meer keren.

Als God mij hier alles is,
kan er niets of anders hier meer wezen,
waardoor ik hier mijn God dan mis,
ik zou voor verzoekingen niet vrezen.

Als God mij hier alles is,
dan zou er geen schuld meer in mij zijn,
er zou geen enkel ding meer wezen,
waar ik mij in mijn God vergis.

Als als er hier dan toch niet is,
ben ik het die mijn God en Vader mis,
Zijn Zoon red mij hier uit die nood,
In Hem maak ik Mijn God nu groot!


Soli Deo Gloria!
     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten