dinsdag 7 mei 2013



Geloof ik dat?!


De dingen die wij begrijpen
zijn lang zo moeilijk niet.
Die zaken die ons niet lijken,
zijn dé dingen die men niet ziet.


Hoe vaak heeft Jezus uitgelegd,
wat zijn leerlingen niet zagen.
Zijn Waarheid  en Gods Recht,
beantwoord op hun vragen.


Hoe groot geduld liet Jezus blijken,
als hun geloof zo klein steeds bleek.
Hoe konden zij op Hem gaan lijken,
als dat geloof weer van hen week.


Het moet een wonder wezen,
wat God mij nog laat zien.
Dat Hij mij wilt genezen
zodat ik de dood niet zal zien.


Geloven is een zeker weten,
wat God in Christus deed.
Dan kan geen mens vergeten,
die door Zijn Geest dit weet.


Ga uit mij weg riep eens de mens,
die door vele duivelen was bezet.
Is dat ook mijn allerdiepste wens,
dat God in Christus mij niet red?


Wat een genade door God gegeven,
om door Gods Zoon dit te ontvangen,
waardoor ik eeuwig tot Zijn eer mag leven,
door een waar geloof naar Hem ga verlangen!


Soli Deo Gloria!
 
       


  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten