donderdag 23 mei 2013

 
God heeft mij lief!
 
 
God heeft mij lief
ja, dat betekent;
Zijn wet maakt van mij een dief,
die op Zijn vrijspraak rekent.
 
 
 
God heeft mij lief
ja, dat betekent;
dat Hij mijn wil ombuigt,
naar Zijn wil en wet ik nu reken.
 
 
 
God heeft mij lief
ja, dat betekent;
dat Hij mij oprecht bemint,
mij hebben wil als Zijn eigen kind.
 
 
God heeft mij lief,
ja, dat betekent;
dat Hij met Zijn Zoons bloed
  met mij dat ondertekent.
 
 
God heeft mij lief,
ja, dat betekent;
dat Hij mij ondertrouwd,
en ik nu alleen Hem vertrouwd.
 
 
God heeft mij lief,
ja, dat betekent;
dat Hij nooit meer van mij scheidt,
door Zijn Geest ben ik daarvan verzekerd.
 
 
 
God heeft mij lief,
dat heeft Hij mij bewezen;
verliet eens daarom even Zijn eigen Zoon,
om eeuwig met mij te kunnen leven!
 
 
Lees Zijn Woord
bidt elke dag.
Door Zijn liefde de dag verwacht,
met Hem dan ook 'trouwen' mag!
 
 
Soli Deo Gloria!
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten