vrijdag 17 mei 2013

Onoverwinnelijk...

Onoverwinnelijk groot,
is de liefde die ik genoot,
in de gunsten van mijn Heer',
ja alle dagen hier telkens weer.

Onoverwinnelijk groot,
is dat geduld die Hij mij bood,
in de nood waarin ik verkeer,
Hij is mijn Heiland mijn Heer'.

Onoverwinnelijk groot,
is de kracht van mijn Heer',
die de dood voor mij overwon,
en mij tot Hem bekeert.

Onoverwinnelijk groot,
is de vrijmoedigheid
die ik van Hem genoot,
op de weg die tot Hem leidt.

Onoverwinnelijk groot,
is de kracht van Gods Geest,
die mijn schulden ontbloot,
zoals op het eerste Pinksterfeest.

Onoverwinnelijk is groot,
is Gods Waarheid en recht,
waardoor ik met hart en hoofd,
doen wil wat Hij tot mij zegt.

Onoverwinnelijk groot,
is God in Zijn Zoons genade,
die Hij mij in wijn en brood
bewijst tot Hij wederkomt op aarde!

Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten