dinsdag 2 december 2014





Tevreden zijn!



Ben ik met Gods Lam tevreden,
dat ook voor mij is geslacht?
Kan ik zonder Gods Lam nog leven,
heel mijn leven in een nacht.


Ben ik met Gods Lam tevreden,
dat verwacht werd in mijn nacht,
als Gods Kind aan mij gegeven, 
heb ik dat van God verwacht.


Ben ik met Gods Lam tevreden,
dat de vrede op aarde bracht,
aan het kruis heeft geleden,
vergeving van zonden heeft gebracht.


Ben ik met Gods Lam tevreden,
zonder meer voor mij genoeg,
in plaats van dood het leven heeft gegeven,
mijn zonden aan het kruis wegdroeg.


Ben ik met Gods Lam tevreden,
meer dan enig ander ding?
 God heeft mij daarmee genoeg gegeven,
waardoor ik ook het ere zij God mee zing.


Heer' ik ben met Uw Lam tevreden,
ja Uw genade is mij genoeg,
Mijn God ik zal U eeuwig dank geven,
die mijn zonden in Jezus wegdroeg.


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten