zondag 7 december 2014




Leven zonder dood!


Mijn leven verborgen in God,
wordt veilig daar bewaard,
waar ik tegen de eeuwige dood
door Hem beschermd wordt,
met hen door Hem bijeen vergaard.


Mijn leven verborgen in God,
dat kan niemand meer doden,
omdat de overwinning in Hem
alleen gevonden wordt.


Mijn leven verborgen in God, 
is beveiligd tegen de vijand,
door het werk van Gods Zoon,
mijn Verlosser,  mijn Heiland,
die heerst vanaf Zijn troon.


Mijn leven verborgen in God 
is van de dood ontrukt,
maar gaat hier nog gebukt,
onder veel verdrukking en geweld,
waardoor mijn ziel nog zucht.


Mijn leven hier op aard,
is tijdelijk en duurt maar kort
tot het moment, dat het 
voor eeuwig ontbonden wordt
en bij God zal worden geopenbaard.


Mijn leven verbonden aan Jezus twijg,
wat groeien mocht op Zijn afgehouden stam,
zal eenmaal bloeien als een roos,
dat zal nooit meer wezen goddeloos
maar waar God Zijn vrucht van nam.


Jezus leven nam mijn leven
in Zijn dood en in Zijn graf,
om dat levend weer te geven,
aan mijn God die Hij mij gaf,
om van Hem het leven te gaan erven
God te danken, te loven en te eren,
dat zal nimmermeer sterven.


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten