woensdag 17 december 2014

God allon




My God allon!

Joh. 3: 16

Mijn God, heeft zich in Zijn Zoon,
Jezus Christus mijn Verlosser,
Zichzelf aan Gods wet ten schuldoffer gesteld.
Dit deed Hij voor de zonden van de gehele wereld.
Door Zijn menswording op aarde
nam Hij al de schuld opzich,
geen zonde bleef er ook voor mij bestaan,
waar Hij geen verzoening voor heeft gedaan.


Door Zijn Geest is ook mij dit verteld,
mijn tegenstand tegenover God voor ogen gesteld.
waardoor ook mijn zonden
op Hem werden gelegd.
Nooit kom ik meer onder Gods Liefde vandaan,
waarvoor ik daar zonder Hem zelf voor eeuwig
de straf zal moeten ondergaan.
Wie deze mijn God in Jezus Christus veracht,
daar kan geen vergeving door worden verwacht.


Geen ander middel is mij gegeven 
waardoor mijn zonden mij kan worden vergeven,
Door God Drieenig kan ik gelovend leven.
God de dank, lof en eer geven.


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten