donderdag 4 december 2014


In Gods hand

Jes. 9


Nog is Gods hand uitgestrekt,
dat laat Zijn Geest,
in Zijn Woord mij nu nog lezen,
God zal nu nog Dezelfde wezen.
Hij die is, en altijd is geweest.


Nog is Zijn hand uitgestrekt,
dit Woord mochten Zijn profeet
dikwijls voor mij herhalen,
zodat ik weten mag dat Jezus kwam
en nu nog mijn zonden weg komt halen.


Nog is Gods hand uitgestrekt, 
daardoor wordt ik niet alleen gelaten.
God wil mij wijzen op Zijn weg,
waarvoor Hij, Jezus voor mij,
eens de hemel moest verlaten.


Nog is Gods hand uitgestrekt,
ook ik mag dit telkens nu herhalen.
Omdat de satan nog dagelijks werkt,
om mij van die hand weg te halen,
maar Zijn hand is onverbrekelijk sterk.


Nog is Gods hand uitgestrekt,
voor hen die na mij zijn en nog komen,
waar ik voor bidden mag of Hij ook op hun let,
totdat wij allen bij Hem mogen wonen.
dan zal ons dank en loflied Hem belonen.


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten