donderdag 25 december 2014



Een brief ontvangen!

Openb.3: 14-22


Aan het einde van mijn aardse leven,
beloofd God mij de hoogste prijs.
Hij heeft Zijn voorwaarden mij aangeschreven
in deze brief waar Zijn Geest mij op wijst.


Alle kenmerken zijn mij duidelijk
door Zijn Geest mij uitgelegd.
Daar kan ik aan voldoen omdat Jezus mij dat zegt,
waaraan ik mij vast en zeker hecht.


Geen ander ding kan mij meer binden,
aleen dat wat Hij mij raad.
Nergens is er zoveel overwinning in te vinden,
wanneer ik Mijn Heiland niet verlaat.


O Geest schrijf mij Zijn woorden,
in het diepste van mijn ziel
ja, laat het mij duidelijk horen,
wanneer ik weer in de zonden viel.


Ja Heer' ik heb Uw brief ontvangen,
waarin de laatste dingen staan,
mijn hart en zinnen die verlangen,
om door Uw overwinning tot U te kunnen gaan.


Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten