donderdag 1 januari 2015



De verbintenis.



De verbintenis met mijn God
is vast verbonden met Zijn zegen,
die nooit verbroken wordt,
door Zijn verbond met mij verkregen.


De verbintenis met mijn God,
ligt vast verankerd in Zijn liefde,
die nooit verbroken wordt
door het werk, dat in Zijn Zoon geschiedde.


De verbintenis met mijn God,
is een Goddelijk wonder,
dat in Zijn genade ontvangen wordt,
daar kan ik niet meer zonder.


De verbintenis met mijn God
is voor tijd en eeuwigheid gegeven.
Dat is mijn hoogst zalig lot,
door het vergoten bloed van Jezus leven.


De verbintenis met mijn God
is door Zijn Geest aan mij verbonden.
Omdat Jezus Christus voor mij stierf,
voor al mijn ongeloof en zonden.


De verbintenis met mijn God
is een drievoudig snoer
van geloof, hoop en liefde,
een schip met Jezus Christus aan het roer.


Verbonden heeft mijn God
de tussen ons verbroken band,
die aan het kruis gevonden wordt,
omarmt Hij mij met Zijn armen.


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten