maandag 19 januari 2015






God Is Die Hij Is! 


melodie: Psalm 81

1. God, die mij gebiedt,
doe naar Mijn geboden, 
Hij, die alles ziet
ja vergeet mij niet,
gaf mij Zijn gebod,
eert geen and're goden.


2. God geeft mij geen recht
om van Hem te wijken,
blijf bij wat Ik zeg,
volg alleen Mijn weg,
vraag Mij naar Mijn wil,
zal mij deez' doen blijken.


3. God gaf mij Zijn Woord,
Zijn Geest maakt dat levend,
zodat ik nu hoor,
wat Gods wil gebiedt
door Zijn Zoon nu ziet,
God is mij vergevend.


4. God is zeer nabij,
die Zijn Zoon erkennen,
ook voor U en mij
zijn wij daar dan bij
maakt ons schulden vrij,
Hem de dank aan brengen.


5. God Is Die Hij Is, 
eeuwig zo zal wezen,
Die zich niet vergist
in Zijn wijs beleid
heerst gerechtigheid,
zal genade geven.


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten