zaterdag 31 januari 2015




Niets meer zonder U!


Joh. 15: 1-17


Ik kan niets meer
lieve Jezus zonder U,
Ja, mijn Heiland en Verlosser
dat belijdt mijn ziel U nu.


Ik kan niets meer
lieve Jezus zonder U.
Uw Woord en Geest overtuigen
mijn afhankelijkheid aan U.


Ik kan niets meer
lieve Jezus zonder U,
ongelukkig en verlaten
weet ik mij nu zonder U.


Ik kan niets meer
lieve Jezus zonder U,
ik hef mijn ogen op naar de bergen
Uw Hulp verwacht ik daarvan nu.


Ik kan niets meer
lieve Jezus zonder U,
daarom vraag ik het voor altijd,
blijf met Uw zegen bij mij nu en straks.


Ik kan niets meer
lieve Jezus zonder U,
dat wil ik anderen laten weten,
opdat ook zij Uw zorg in liefde niet vergeten.


Ik wil ook niets meer
lieve Jezus zonder U
in mijn binnenste verzwijgen,
omdat U in alles, alleen de eer zult krijgen.



Soli Deo Gloria! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten