zaterdag 17 januari 2015




Leren spreken.

melodie: Psalm 81


1. 'k vraag aan God mijn Heer'
'k buig mij voor Hem neder,
Heer' vergeef mij weer,
mijn schuldig gedrag,
ik weet wat niet mag,
waar 'k mij voor verneder.


2. Heer beheerst mijn mond,
in het heftig spreken.
Laat Uw wil terstond,
daaruit doen verstaan,
wat U heeft gedaan,
om vergeving smeken.


3. Leer mij naar Uw Woord
en Uw Geest getuigen
Zodat ieder hoort,
wat U tot ons zegt
naar Gods heilig recht,
voor U neer te buigen.


4. Opent U mijn mond,
om U Heer' te danken,
voor de vaste grond,
die U aan mij gaf,
in de plaats van straf,
schenk g' hem zuiv're klanken.


5. Heer' het is Uw eer,
dat U mij bewaarde,
waardoor ik mij keer
naar dit groot gebod,
van mijn Heer' en God,
onze God en Vader.


Soli Deo Gloria! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten