dinsdag 13 januari 2015



Geloof is als een kus!

psalm 2

Het geloof is mij nu gelijk
aan een kus van Jezus mond,
waar Zijn eeuwige liefde voor mij uit blijkt,
die ik daardoor van Hem verstond.
Hij die oprecht naar mij omkijkt.



Zijn liefde die mijn zondaarshart bereikt,
is de inhoud van Zijn onverbrekelijk verbond,
waarmee Hij bij mij binnen kijkt
en Hij mij laat bekennen,
hoe vaak ik Zijn liefde voor mij, schond.



Geen oog heeft mij voordien,
Zijn liefde voor mij doen doorzien,
Zijn Woord en Geest doen mij verstaan,
waaruit Zijn liefde voor mij blijft bestaan.
Een kus die ik niet had verdiend.



Dat doet mij voor Hem in deze tijd,
mij beschaamd op de knie brengen.
Mijn Heiland is mijn Heer',
aan wie ik door Zijn kus,
ook mijn liefde met een kus aan Hem belijd.



Hij verbindt mij met Zijn kus
aan Gods trouw voor tijd en eeuwigheid,
Zijn liefde laat mijn blijdschap dus
in lof en dankbaarheid 
aan Hem zijn toegewijd.


Soli Deo Gloria! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten