maandag 19 januari 2015






Een Koninklijk kind zijn.

Efeze 4:20


In mijn leven hier op aarde,
stoten velen zich aan mijn taal
en ergeren zij zich aan
mijn vormen en waarden.
Door mijn Gods getuigenissen
ontstaat er om mij heen veel kabaal.
Ik moet mij volgens velen wel vergissen.


Mijn God weet dit allemaal,
daarom bracht Zijn liefde voor mij
Jezus Christus aan het kruis,
Hij is voor mij die voor mijn zonden en gebreken
het allerdiepste, onder Gods oordeel over mij, buigt.
Zo heb ik Christus geleerd
en versta ik al de aan mij toebedachte klachten
als tekenen die Hij voor mij heeft omgekeerd.


De schijn van alles beter weten verbreekt, 
dat verbindt geen God aan mensen.
 Jezus liefde is alleen oprecht,
voldoet aan al Gods wensen,
Hij nam weg wat niet bij mij hoort
daarvan overtuigt Hij mij
door Zijn Geest en Woord.
Nu weet ik dat God liefde is
en Zich in mij niet heeft vergist.


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten