maandag 13 juli 2015


Brengt U mij terecht

melodie JdH 784

1. Wat zal ik U geven,
voor wat U heeft gedaan,
een wonder dat ik door 
U Heer' mag verstaan.
Een recht op genade
zag ik eerst niet voor mij
Door U Heer' geloof ik
ik hoor daar ook bij,
Hij leed eens voor mij,
mijn Jezus is Hij,
mijn dierbare Heiland,
ja Hij kocht mij vrij.


2. Eertijds was het donker,
ik zocht Hem steeds in mij,
Maar door een groot wonder,
zag ik, Hij zocht mij,
wat moest ik mij schamen,
voor mijn schuldig gedrag,
maar nu zijn wij samen,
nu Jezus mij zag
door Hem zonden vrij,
Hij nam die van mij,
Zijn liefde beamen
want Hij kocht mij vrij.


3. Mijn Jezus gaat voor mij
Hij leidt mij op Gods weg,
Zijn Geest onderwijst mij,
in wat Zijn Woord zegt.
Verdwaal ik in zonden,
wijst Hij mij op Gods recht.
Dan smeek ik mijn Heiland,
ach Heer' keer mijn weg.
brengt U mij terecht,
vergeef mij mijn weg,
Mijn Jezus ach leer mij,
ja leer mij Uw weg.


Soli Deo Gloria! 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten