donderdag 2 juli 2015



Losgemaakt zijn!


melodie: Rust mijn ziel uw God is Koning.


Rust mijn ziel aan Jezus voeten,
wat Zijn Woord van mij verwacht,
ja, daar wil Hij mij ontmoeten
door Zijn Geest daar zijn gebracht 



Heer' U bent tot mij gekomen
op Uw Vaders groot bevel
heeft U mijn schuld weggenomen,
U gehoorzaamde Hem wel.



Neem mijn twijfelende houding
uit mijn tegensprekend hart,
maak van mij Heer' Uw vertrouw'ling,
die zich nu niet meer verhardt.



Laat het zo niet bij mij blijven,
dat ik U Heer' niet geloof,
wil mijn ongeloof verdrijven,
wat mij van Uw werk berooft.



Heer' U bent tot mij gekomen,
noemde mij een vriend van U,
laat Uw wil nu in mij wonen,
want mijn ziel verstaat U nu.



Ja Heer' laat mij nu getuigen,
van Uw grote liefde werk
laat de volken voor U buigen,
U gaan loven met Gods Kerk.



Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten