vrijdag 17 juli 2015


Geen (af)scheiding meer!

Joh.1:11-14

De scheiding zie ik niet meer staan
door mijn God die eeuwig leeft,
Hij heeft mijn vlees en bloed aangedaan,
waardoor Hij ook mij dat leven geeft.


De scheiding zie ik niet meer staan,
de afstand heeft Hij weggenomen,
Jezus is voor mij aan 't kruis gegaan,
daarvoor is Hij in mijn vlees gekomen.


De scheiding zie ik niet meer staan,
die door mijn zonden daar stond,
nu zie ik in en om mij alles Jezus aan,
die voor mijn scheiding werd gebonden.


De scheiding zie ik niet meer staan,
de satan is door Hem gebonden,
hoe hij mij ook probeert te slaan,
mijn striemen zijn op Hem gevonden.


De scheiding zie ik niet meer staan,
waar ik door mijn dood aan was gebonden,
God heeft die door Zijn Zoon voor mij weggedaan,
waardoor Zijn genade in mij wordt gevonden.


De scheiding tussen God en mij
heeft Jezus, Gods Zoon doen verdwijnen,
nu is de weg tot God voor mij vrij
zo kan ik zonder verschrikking voor Hem verschijnen.


De scheiding tussen God en mij,
nam Jezus aan het kruishout weg,
zoals tussen Maria en Johannes de weg vrij
en woonde zij, door Hem, samen in één huis.


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten