zaterdag 25 juli 2015




Er is een God die hoort!
Ps. 62: 11-12
Ga eens hier in mijn plaats staan,
probeer jouw woorden
eens door mijn oren te horen,
ik weet dat dat heel moeilijk zal gaan,
maar door Gods Geest 
kun je zo Zijn Woord horen.


Je spreekt naar mij op een wijze,
waarbij mijn haren soms te berge rijzen.
Jouw woorden kan jij wel verstaan,
maar mij is de helft daarvan ontgaan.
Spreek mij nu eens zo aan,
dat jij weet zo kan ik je verstaan.


Laat mij niet te veel moeten raden,
waardoor ik je woorden kan verdraaien.
Spreek in de voor mij duidelijke taal,
dan beantwoord ik je vragen allemaal.
God sprak tot mij één woord,
tot tweemaal toe heb ik het gehoord.



Ja Heer, U bent mijn kracht en sterkte,
U bent het, die mijn heil bewerkte,
U kent mijn gedachten en mijn woorden
zonder uit te spreken kunt u mij horen,
U geeft mij antwoord op mijn vragen,
ondersteunt mij als ik die niet kan verdragen.


Waar ik ben of waar ik ga,
U kent mijn gangen en slaat ze gade,
U toont nog steeds aan mij Uw genade,
vergeeft mijn zonden in Jezus bloed,
U bent mijn Vader die ik in Hem ontmoet
door Uw liefde trok Hij mij tot U nader.


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten