vrijdag 10 juli 2015



De Almachtige God!

in de Romeinen brief

De almachtige God heeft Zijn Macht
onlosmakelijk verbonden,
aan het geloof 
in Jezus Christus Zijn Zoon,
die Macht kan nooit meer worden geschonden,
want Jezus is de absolute overwinnaar,
van Gods Liefde en regeert in Gods troon.
Alle tegenstanders van Gods macht,
zijn eenmaal voor eeuwig
definitief verslagen.
Hij heeft de schulden van de macht
der duisternis aan het vloekhout,
door Gods Liefde, voor Gods recht weggedragen,
voor hen die op Hem alleen vertrouwt.


Hoe krijg ik kennis en deel aan het werk
van Jezus, Christus Gods Zoon?
Door Gods Woord en Geest te geloven!


Hoe wordt ik zondaar voor God?
Door het geloof in Jezus Christus Gods Zoon!


Hoe wordt ik rechtvaardig voor God?
Door het geloof in Jezus Christus Gods Zoon!


Waarop ontvang ik genade van God?
Alleen door het verlossingswerk
van Jezus Christus Gods Zoon!


Waardoor erken ik de 
onoverwinnelijke Macht van God?
Door het geloof van God in
Jezus Christus, Zijn Zoon!


Hoe komt God door mij aan Zijn eer?
Door het geloof in Jezus Christus Gods Zoon!



Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten