donderdag 30 juli 2015


Zie Ik, God, 
maak alle dingen nieuw!

Openb. 21

Waarom komt in mijn dagboek
bijna alles op hetzelfde neer?
Omdat er voor mij niets belangrijker is
dan mijn Heiland, mijn Heer'.
Hoe belangrijk hier ook alles is,
Hij is het die mij uit de duisternis riep,
mij in Zijn licht en Waarheid stelde,
als nieuwgeboren mens mij schiep.
Gods Liefde voor mij uitlegde in de prijs,
die Hij mij voor ogen stelde,
waardoor ik Hem, na heel veel keren,
 voor het eerst oprecht
om vergeving van mijn zonden riep.
Niet mijn verstand, niet mijn wil
kon daaraan voldoen,
daarom heeft God mijn schuld verzoend.
Dat was, is en blijft voor tijd en eeuwigheid
het onovertreffelijke Goddelijke wonder,
dat ik van mijn God, 
door Zijn recht en genade,
 steeds opnieuw kan vertellen.


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten