maandag 27 juli 2015



Gedoopt zijn
en
geloofd hebben!

Mark. 16: 16

Heb ik Gods Geest ontvangen,
die mij Gods Waarheid geeft,
zodat ik gelovig ga verlangen,
dat Jezus ook in mij leeft?


Zou ik Gods Geest niet ontvangen,
dan is er geen vraag die in mij leeft
om naar het geloof in Jezus te verlangen,
Wiens bloed mijn zonden vergeeft.


Zou ik Gods Geest niet ontvangen,
dan is Hij niet uitgestort op mijn vlees,
dan mis ik het onmisbare verlangen
dat Jezus liefdewerk ook in mij leeft.


Gods Geest is ook op mij uitgestort,
dat leerde Hij mij bij mijn doop,
waardoor ik voor God een zondaar word
en door Jezus kruiswerk mijn zonden worden vergeven.


Gods Geest is voor mij onontbeerlijk
om te kunnen worden die ik ben,
zonder Hem voor God onbekeerlijk,
Hij maakte het geloof in mij mogelijk,
dat ik de Drie-enige God in Zijn genade ken.


Soli Deo Gloria! 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten