donderdag 23 juli 2015


Wandelen met...

pastorale preken.nl
Neh. 1:5-9


Wandelen met God
in de vreze van de Heere,
daar kan mijn vijandschap
tegen Zijn wil en gebod,
 oorlog, hel, dood of graf,
mij niet doen verteren,
God neemt mij 
tijdens het wandelen
in Jezus Christus, Zijn Zoon,
mij alle tegenstand af.


Wandelen met God
in de vreze van de Heere,
daar kan mijn onzekerheid,
twijfel en machteloosheid
alles van Hem leren,
Hij moest Zijn Vaders aanwezigheid
tijdens Zijn lijden en sterven
voor mijn ongeloof in Hem
tijdelijk ontberen.
Door het geloof in Hem 
kan ik tot God wederkeren!

Gen. 5:24

Henoch wandelde met God
en hij was niet meer.
Hijzelf en niemand onder ons
hebben zijn dood gezien.
Hij was, is en blijft altijd
in de nabijheid van Zijn Heer'.


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten