vrijdag 1 november 2013

God geeft...

 
God geeft...
 
 melodie: Hoe zal ik U ontvangen
 
 
1. God geeft in zondaars handen,
het leven van Zijn Kind,
Die breekt daarvan de banden,
die hen aan Satan bindt.
Hij komt in hen ontvou--wen,
hoe lief God zondaars heeft,
Schept door geloofs vertrou--wen,
de mens die voor Hem leeft.
 
 
 
2. Aan armen en aan wezen,
toont God hoe goed Hij is,
door hen Zijn Hulp te geven,
en schuld vergiffenis.
Zij zullen voor Hem knie--len,
ja mensen groot en klein,
Die door verleiding vie--len,
zal Hij bevrijder zijn.
 
 
 
3. Komt laat ons vrolijk zingen,
door Hem die God ons gaf.
Geen mens zal ons meer dwingen,
want niemand neemt ons af,
dat God ons heeft gege--ven,
Zijn Licht in ons verstand,
Zijn Geest leert ons te le--zen,
de Woorden uit Gods hand.
 
 
 
4 Ik zal mijn Heiland volgen,
daar waar Hij mij toe leidt,
Hem danken elke morgen,
ja tot in eeuwigheid,
voor al Zijn grote da--den,
die Hij voor mij volbracht,
Hij schonk mij Zijn gena--de,
verloste mij van 't graf.
 
 
Soli Deo Gloria!
  
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten