zaterdag 19 september 2015

De onmisbare vrijmoedigheid!

Hebr. 4:16

Vrijmoedigheid om te zondigen
is mij niet onbekend,
maar het is voor mij nu wel duidelijk,
van wie ik dan een afstammeling ben.


Vrijmoedigheid om tot God te komen
 heb ik van God gekregen,
om door Hem in Christus geholpen te worden
op het moment, dat Hij mij zal geven.


Vrijmoedigheid om te zondigen,
dat neemt Hij aan Zijn kruis van mij af,
waardoor ik wonder boven wonder
ook met Hem opstond uit Zijn graf.


Vrijmoedigheid is een genadegift, die God geeft
om tot Hem te komen voor hem, die nog in de zonde leeft,
zouden wij de vrijmoedigheid van Hem verachten,
 hebben wij geen hulp meer van God te verwachten.


Kom, zondaars neemt de vrijmoedigheid van God aan,
nu het nog mogelijk is om daarmee tot Hem te gaan.
Laat er geen moment nog zijn in je zondig leven,
waarin je Zijn gift in vrijmoedigheid,
 van Hem niet aan wil nemen.


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten