zaterdag 19 september 2015

https://www.facebook.com/genezingen.inchristus

Mijn God bestaat!

Jes. 60:1-12  
Marc. 2: 1-13

Zou God niet bestaan,
zo zou ik Hem 
niet kennen, 
God zou mij in Zijn Liefde
niet hebben aangeraakt.

Zou God niet bestaan,
ik zou beslist niet
op weg naar Hem zijn gegaan,
van Wie ik gelovende zie,
wat Hij voor anderen heeft gedaan.



Zou God niet bestaan,
zo zou ik tegenover Hem
geen zonden hebben gedaan,
die Hij in Zijn Zoon
ook mij heeft vergeven.


Zou God niet bestaan,
zo zou ik niet 
van Hem kunnen getuigen,
welke wonderen Hij
voor mij heeft gedaan.


Zou God niet bestaan,
zo zou het niet kunnen om
een toevlucht tot Hem te nemen.
Ik zou zonder God
gelijk een dier doodgaan.


Zou God niet bestaan,
zo zou Zijn kruis
ook mij niet zijn aangedaan,
laat staan dat ik met Hem,
dan niet uit Zijn graf ben opgestaan.

Maar mijn God bestaat,
door Zijn aanraken aan mij
in de doop en avondmaal door Hem gedaan.
Al het onderscheid in mijn bestaan,
kan ik alleen door Zijn Liefde voor mij
in Zijn Woord en Geest verstaan.

Soli Deo Gloria! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten