woensdag 2 september 2015



Leer mij Heer'...

Marh. 7: 7-8

O God leer mij acht te geven,
op de wonderen om mij heen,
juist nu er zovelen
verdrukkingen moeten doorleven,
laat U nog zoveel goedheid om mij heen.


O God leer mij acht te geven,
opdat ik zie wie ik hier ben,
niet beter dan al diegene,
die zoveel verdrukkingen doorleven,
o God ontferm U zich over hen.


O God leer mij acht te geven
op Uw roepstem naar mij toe,
zodat ik mij aan U zal overgeven,
U weet voor mij Heer' alleen hoe
ik dat naar Uw gebod dan doe.


O God leer mij van U aan te nemen
om aan Uw Geest gehoor te geven
wat Uw Woord mij beveelt,
waar geschreven staat,
Bid, en Ik zal het u geven.


Zoek Mij en ik zal vinden,
klopt en U zal open doen,
Woorden van Uw liefdevolle bevelen,
die mij tot gehoorzaamheid dwingen,
om U de dank en lof toe te zingen.


Soli Deo Gloria! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten