dinsdag 15 september 2015


Gods onmisbare nabijheid!

melodie: Ps. 77

1. Heer' Uw Geest leert mij U vragen,
ook mijn zonden weg te dragen,
die Hij mij voor ogen stelt,
zijn mij nu duid'lijk gemeld.
Schenk o God mij Uw genade,
nu ik hier nog leef op aarde
erken ik Uw heilig recht,
wat Uw Geest heeft uitgelegd.


2. Laat geen tijd meer ongelegen
om mijn tijd aan U te geven.
Laat Uw Woord en Geest te saam,
mij verbinden aan Uw Naam.
Leer mij voor Uw wil te buigen
van Uw liefde te getuigen,
Laat Uw Geest nu bij mij staan,
waardoor and'ren tot U gaan.


3. Geef Uw Kerk vereende krachten
voor verdeeldheid blijven wachten,
waardoor twist en tweedracht komt
en Uw Geest zo wordt verstompt.
Laat in deze zware dagen
ons naar Uw wil steeds doen vragen,
zonder eendracht door Uw Woord,
wordt Uw wil niet meer gehoord.


Soli Deo Gloria!














Geen opmerkingen:

Een reactie posten