vrijdag 18 september 2015



Gods tijd
in mijn leven!

Gezang 180


Heer', laat mij geen tijd beleven
waar U niet bij mij woont,
dan kan ik U de eer niet geven,
waarmee Uw werken worden beloond.


Heer', laat mij geen tijd van leven,
waarin Uw wil door mij niet wordt gedaan.
Zal ik mij weer in mijn wil begeven,
bewaakt U mij dan Heer' ga voor mij staan.


Heer', laat mij geen tijd van leven,
waarin ik zonder U dan ben,
bij hen die U de eer niet geven,
ja leer mij dan het bidden voor hen.


Heer', laat mij geen tijd van leven,
waarin ik word voortgedreven
door angst, verdriet, zorg en pijn,
zonder dat U dan niet bij mij zal zijn.


Heer', laat mijn tijd door U gegeven,
hier één groot loflied voor U zijn.
Een getuigend tijdelijk leven 
hier Uw aanwezigheid in mij wezen,
totdat ik voor Uw rechterstoel verschijn.
Laat Heer' geen zonden zijn overgebleven.


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten