donderdag 5 december 2013


Boete en dank!

melodie, Heer U kwam tot mij.

1. Zoals U mij ziet,
zie 'k mijzelf zo niet.
Maar Heer' laat mij toch zien
hoe 'k Uw waarheid dien.



2. U gaf mij Uw Woord
en Uw Geest geeft mij,
dat ik Uw woorden hoor,
kocht mij daar in vrij.



3. Wend Uw blik niet af
voor wat ik U gaf,
Laat mij niet losgaan Heer'
leer mij dat steeds weer.



3. U toont Uw geduld
in mijn grote schuld,
U nam die van mij af
ging voor mij naar 't graf.



4. Houd mij stevig vast
waar 'k in het duister tast.
Geef mij daarin Uw licht
nu mijn voet naar richt.



5. Heer' beheers bij mij
die rappe tong van mij.
Laat door Uw Woord en Geest
U mijn tong dan leidt. 



6. Door U kom 'k tot U
belijd mijn schuld ja nu
ik dank U Heer' mijn God,
voor dit zalig lot.



Soli Deo Gloria!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten