zondag 1 december 2013

Vluchten kan niet meer!




Heer' ik kom op Uw gebod
tot U mijn Heiland en mijn God,
met al mijn vragen
die ik niet langer alleen kan dragen.


Komt allen, vermoeiden en belasten,
werpt al uw zorgen maar op Mij,
Ik laat u niet in het duister tasten,
Ik maak u van zondenlasten vrij.


Wie zal zijn zorgen willen houden
door niet op Jezus te vertrouwen?
Wie draagt zijn lasten heel alleen
en gaat er niet mee naar Jezus heen.


Wie denkt het zelf aan te kunnen
zoals Jezus liefde dat ons biedt?
Wie zal zijn zorgen Hem niet gunnen,
Hij weet dat Satan daarvan geniet.



Wie onderschat Zijn groot vermogen,
wat door niemand na te meten is?
Weet dat Hij onder alles heeft gebogen,
zodat u zich in Gods liefde niet vergist.



Soli Deo Gloria!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten