dinsdag 24 december 2013

 
God vergeeft!
 
 
 
God wil vergeven,
al mijn schuld
die ik Hem heb beleden,
is in Christus vervuld.
 
 
 
God wil vergeven
wat ik Hem misdeed.
Eeuwig kan ik leven
als Hij van mijn schuld weet.
 
 
 
God wil vergeven
mijn grote tekort.
Hulp zal Hij geven,
waar mijn geloof in Hem
gevonden wordt.
 
 
 
God wil vergeven
dat maakt Hij bekend,
in Zijn Woord mij gegeven
waar Zijn Geest mij brengt.
 
 
 
God wil vergeven
de haat en het verdriet,
wat ik heb gekregen
wat Hij alleen ziet.
 
 
 
 
God wil vergeven
want Hij doet wat Hij zegt.
Heeft Zijn Zoon aan mij gegeven
Hij voldoet voor mij Gods recht.
 
 
 
 
God alleen vergeeft
de schuld door Christus volbracht.
Ik zal door Zijn vergoten bloed leven,
door Gods Liefde
wordt Hem de eer toegebracht.
 
 
 
Soli Deo Gloria!
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten