zaterdag 21 december 2013

Voorstellen!


Ik stel mij voor,
mijzelf eens te kunnen begroeten,
iets wat helemaal niet kan,
zonder mij in Jezus te ontmoeten.


Ik stel mij voor,
wat Hij mij dan laat zien,
Zijn handen en Zijn zijde,
dat ik dat heb verdiend.


Ik stel mij voor,
dat wat zonder Hem niet is voor te stellen,
dat Hij mijn eigen woorden gebruikt,
om mij mijn leugens voor ogen te stellen.


Ik stel mij voor,
dat God door Zijn wet,
mij dan voor eeuwig gevangen zet,
maar om Christus wil gaat het niet door.


Ik stel mij voor,
dat alle mensen mij dan zien
en zullen zeggen dat ik geen vrijspraak verdien
en Jezus zegt tot hen, dat gaat toch door.


Ik stel mij voor,
dat ik dan niets meer kan verbergen,
dat al mijn leugens openbaar zullen zijn,
en Jezus zal zeggen, jij bent door Mijn bloed rein.



Hij stelt mij Zijn Waarheid voor,
die ik nu niet meer kan tegenspreken,
daar stel ik zelf buiten Hem niets meer voor,
wat door Hem met mij wordt vergeleken.


Soli Deo Gloria!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten