zondag 1 december 2013

Voor mijn Heer' en God!


melodie: Lead me, Lord Samuel Wesley



1. 'k Buig mij Heer' knielend voor Uw voetbank neer,

'k stel daar mijn vragen aan U Heer,

ja mijn Heer' weet wat ik van node heb,

daarvoor schaam ik mij telkens weer.

Wijs mij de weg Heer' wil mij Uw Woord leren

zodat ik zal doen, wat Uwe wet mij vraagt,

ja U alleen Heer' kan mij daarbij helpen

door Uwe Geest Heer, die mij Uw kracht dan geeft.



2. Geef mij Heer' lust in al Uw werk te doen,

juist nu Uw wil, mij duid'lijk is,

dat ik graag, U mijn danklied geven wil,

voor wat U deed aan 't kruis voor mij.

Daar hebt U mij Heer' al mijn schuld vergeven

waarvoor ik U Heer' nu mij-n danklied breng.

Ja 'k zal U loven voor Uw werk van boven,

waardoor Heer' Uw liefde nu mijn ziel verblijdt.




Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten