dinsdag 3 december 2013

Hoe? zo!
 
Joh. 9 : 1-41
 
 
 
Hoe, weet ik niet
maar dat ik blind was
en nu weer zie,
dat weet ik wel.
Ga naar Jezus toe
vraag het Hem
Hij is het, die het je vertelt.
 
 
 
 
Hoe, weet ik niet
maar dat Hij het deed
dat is wat ik wel weet
Hij, die er weet van heeft
 hoe dat moet.
Dat wat Hij vrijwillig
 op Gods vraag
voor zondaren doet,
zo maakt Hij het alleen
tussen God en mij goed.
 
 
 
Hoe, weet ik niet
maar Hij weet van mij wel
dat ik Hem dank en nu zie
dat ik in de duisternis was,
 mijn leven kwam daardoor in de knel
nu mag ik Hem zien
die de straf van mij nam en
aan het kruis op Hem kwam.
 
 
 
 
Hoe, weet ik niet
maar wat Hij gebiedt
dat is er en dat staat er
voor een ieder die Hem ziet
maakt Hij daarvoor hun ogen open
en laat de lamme naar Hem lopen,
geen ding is onmogelijk bij Hem
alles is Hem gehoorzaam
door het horen en doen
naar Zijn stem.
 
 
 
Zo deed Hij bij mij
maar doet dat ook voor u
kom daarom dichterbij
en roep, ja roept Hem nu
met een stem
die je van Hem kreeg
in geloof en vertrouwen
Hij zal het dan doen
waardoor je op Hem kunt bouwen,
Hij is het, die de schuld
tussen God en jou
aan het kruis heeft verzoend!
 
 
 
Soli Deo Gloria!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten