maandag 16 december 2013

Mijn leven...

Jes. 7:14.  Math. 1: 18-25


Mijn leven is de moeite waard
omdat Jezus is geboren op aard.
Jozef gaf op de Engel zijn bevel Zijn Naam Jezus,
 dat is: Die redt. Zijn relatie met mij bestaat,
in Zijn Naam wordt mijn eeuwig leven bewaard.


Immanuel, God met ons is Zijn Naam,
Hij heeft in die Naam mijn vlees aangedaan.
Jozef geloofde wat de Engel hem deed verstaan,
waardoor ik met Jozef dit ook door het geloof,
zeker zal weten, wat Hij voor mij heeft gedaan.


Mijn leven is zonder die Naam voor God niets waard,
het zal eens voor de eeuwige dood niet worden gespaard.
Als God Zijn Naam aan mij niet had gegeven,
dan is mijn leven maar even op aard,
en kan het mijn Schepper die eer niet geven.


Wat is mijn leven nog meer waard,
dan alleen het vergoten bloed van Jezus,
dat door mijn schuld voor de dood niet werd gespaard,
maar voor mijn behoud daarin is overgeven.
Zijn liefde voor mij ben ik voor God waard.


Mijn leven is voor God de moeite waard,
Hij die alle omstandigheden op aarde bepaalde,
weet waarom Hij mij tot Zijn eer heeft gespaard,
'k Zal door mijn mond Hem de eer daarvoor geven,
mijn leven is voor God alles waard!



Soli Deo Gloria!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten