maandag 19 mei 2014



Eén keer is genoeg!

Zo dikwijls is er tegen mij gezegd,
doe niet zo onverstandig,
luister naar wat Gods Woord je zegt,
wat door Zijn Geest je wordt uitgelegd.


Zo dikwijls is er tegen mij gezegd,
doe toch niet alleen je eigen zin,
luister wat God in Christus je zegt,
ga daar niet verder tegen in.


Zo dikwijls is er tegen mij gezegd,
dat zonder God het niet goed zal gaan
om tot Zijn eer te kunnen leven,
wanneer je nog op Zijn weg acht zal slaan.


Zo dikwijls is het tegen mij gezegd,
verlaat de weg van God toch niet,
zonder Hem kom je in de duisternis terecht,
want zonder Hem is er niemand die dat ziet.


Zo dikwijls is er tegen mij gezegd,
keer je van je dwaasheid af,
waardoor je ontkomt aan eeuwige straf
die God Zijn ongehoorzaam volk ook gaf.


Zo dikwijls is er tegen mij gezegd,
wend je naar God toe en word behouden,
alleen op Zijn werk in Christus kun je vertrouwen,
hoe vaak is mij dat al niet uitgelegd.


Eenmaal sprak God tot mij Zijn Woord,
waardoor ik genoeg voor mijn behoud heb gehoord
om alleen op Zijn Zoons werk gelovig te bouwen,
God houdt van mij, daar kan ik alleen op vertrouwen!


Soli Deo Gloria!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten