zaterdag 17 mei 2014



Mijn tijd in Zijn eeuwigheid!

 
Al mijn tijd is nutteloos besteed,
wanneer ik niets van God afweet.
Dat is nu bij mij het grootste wonder
want in mijn tijd van leven kan ik niet zonder!

Al mijn tijd is nutteloos besteed,
waarin ik mijn eigenbelang voorrang geef.
God heeft mij tot Zijn eer geschapen,
en wil Hij mij dag en nacht bewaken.

Al mijn tijd is nutteloos besteed,
als ik niet luister en doe naar Zijn geboden.
Veel erger wordt dat nu ik dat weet,
mij niet laat redden uit mijn noden.

 
Al mijn tijd is nutteloos besteed,
wanneer ik niet leef uit Zijn genade,
Niets is er dan in mijn tijd genoeg
aan waarde, waar Hij mij terecht om vroeg.

 
Al mijn tijd is nutteloos besteed,
als ik in alles wat ik doe God vergeet.
Want Hij heeft mij de tijd gegeven,
om Hem te vragen hoe te doen in mijn leven.

 
Al mijn tijd is nutteloos besteed,
als ik geen getuige van Hem ben.
Hij die voor mijn zondeschuld leed,
wil dat ik dat zeg tegen ieder om mij heen.

Heer', Uw tijd op aarde was kort en krachtig
wat U daarin deed was waar en almachtig.
Neem U Heer', mijn uren en mijn tijd,
maak deze tot Uw eer en lof bereid.

 
Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten