dinsdag 17 maart 2015



Breuken helen!


Schuldig ben ik aan de breuk
tussen God en mij.
Een breuk die alleen door Jezus dood
aan het kruis, 
hersteld werd voor mij.
Een wonder wat God mij laat zien,
dat Hij de straf nam, die ik verdien.


Schuldig ben ik aan de breuk 
tussen God en mij.
Jezus, Gods Zoon kocht mij vrij,
dat alleen door Zijn vlees en bloed
voor God kon worden betaald.
Zo alleen komt het goed,
word ik zonder schuld thuisgehaald.


Onschuldig was Jezus aan de breuk,
die ik tussen God en mij heb gemaakt.
Door Gods liefde heeft Jezus,
mijn schuld als Borg voor mij betaald.
Dankoffers moeten door mij worden gebracht,
dat is wat God door Zijn Woord
en Geest van mij verwacht.


Onschuldig zijn de kinderen van God,
door het werk wat Zijn Zoon volbracht,
daarom knielen zij voor Hem neer,
brengen Hem als hun Verlosser
de lof, dank en eer.
O God laat door wat Uw liefde voor mij deed,
ik ook alles doen, dat al het leed
tussen mijn naaste en mij wordt geheeld.


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten