woensdag 11 maart 2015



Onwankelbaar fundament!

Math. 7: 24-27

Als Jezus niet mijn rots zou zijn,
dan kan ik niet zeker bouwen,
alleen Hij kan die rots maar zijn,
waarop ik vast kan vertrouwen.


Als Jezus niet mijn rots zou zijn,
dan woon ik niet op vaste grond,
hoe wankel zal mijn huis dan blijken,
als stormen komen en dijken breken.


Als Jezus niet mijn rots zou zijn
dan leun ik op mijn dwaas verstand,
dat eenmaal van mij zal wijken,
op dwazen zal ik dan lijken.


Jezus die mijn rots wil zijn,
blijkt vast en onverbrekelijk,
Hij draagt mijn huis, schuld en pijn,
zal eeuwig mijn Verlosser zijn.


Geen rots, zal sterker blijken
dan Jezus, Christus Gods Zoon,
daar moest de dood voor wijken,
waarop ik eeuwig levend veilig woon.


Soli Deo Gloria! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten